Skip to content →

Vždy čerstvý, přímo pro vás

Je něco po devatenácté hodině, kdy vyrážím se svým kolegou – marketingovým ředitelem – z kanceláře domů. Mám hlad a jelikož můj životní styl poslední měsíce dostává pořádně co zabrat – zejména co do (ne)pravidelnosti jídla, kdy jsou i dny, kdy prakticky mám jen snídani, pokud to tak lze alespoň trochu nazvat – tak má volba padá na něco, za co nejsem vůbec nadšený, ale v rámci fast-business mi dost pomáhá fast-food.

McDonald’s se snažím vyhýbat jako čert kříži, ale když ono prostě večer už není u mne ochota a ani čas cokoliv doma kuchtit; extra, pokud i manželka je dlouho v práci a tedy ani žádný motor, který by mohl danou volbu – na šmakuládu – změnit.

Já a životní styl, to by byla kapitola sama o sobě, nicméně co mne spíše zarazilo na tomto řetězci, tak je to, že již dost dlouhou dobu propagují koncept Vždy čerstvý, přímo pro vás. V praxi to znamená, že by se mělo dané jídlo připravovat až ve chvíli, kdy si jej zákazník objedná a nemělo by být někde předpřipravené. Takto to alepspoň chápu. Co se ale děje je to, že nyní na to, na co se nikdy nečekalo (např. snídaňové menu, maličkosti k mlsání…) člověk čeká, jako by si objednal kdo ví jakou věc…

Netuším, zda je to jen otázkou konkrétní pobočky, nebo se tak děje všude. Jedno je ale jisté – doma bych měl rohlík se šunkou a sýrem rychleji… za zlomek ceny 🙂

No nic… pádím se připravovat na zítřejší summit, neb to bude dlouhý a jistě vyčerpávající den 😛

Startup World Cup & Summit 2017: Interactive zone by KPMG

Published in Ze života

One Comment

  1. HHP HHP

    Tak to jsem velmi ráda, když to tak čtu, že nejsem jediná, která hřeší u tohoto podniku 😀

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *