Skip to content →

DVTV 13.7.2017: Vegetariánovi nabídku na steaky nepošleme

V tuto chvíli, kdy se k tomuto příspěvku dostávám, je tomu sice již nějaký ten pátek, kdy došlo k natáčení pro DVTV, ale jelikož se na toto místo snažím shromažďovat vše, co se médií týče, nemohu ani toto vynechat.

Celé video je ke shlédnutí na odkaze, který je uveden výše v Twitter příspěvku.

A k natáčení se pojí jedna veselá historka, kterou při každé vhodné chvíli dokáže vytasit náš marketingový ředitel, Petr: Natáčení probíhá, pan redaktor klade dotazy, já poslušně odpovídám a v jednu chvíli chci pro diváka vytvořit přirovnání aka momentku z reálu s klientem. Tématem je doporučování produktů lidem na základě behaviorálního chování… Když v tom vytasím hlášku – týkajíc se žen po porodu – kdy koutkem oka vidím Petra, jak jde s kroutící hlavou do kolen a na rtech naznačuje: „Ne. To skutečně neřekl. To se mi snad jenom zdá…“ 😀

Schválně, jestli danou pasáž někdo objeví 🙂

Vše ale nakonec dobře skončilo. Ozvalo se mi sice pár feministek, které si to vzaly moc k tělu, ale jinak mne ještě nikdo ničím nepřetáhl přes hlavu, tak je to dobrý 🙂

Obrázek v záhlaví: DVTV

Published in Média

2 komentáře

  1. Olinka Olinka

    Super rozhovor! Máš velice kultivované vyjadřování a navíc vše umíš vysvětlit krásně srozumitelně, takže to pochopí i úplné trdlo na ty internety, jako jsem já.
    No a s těma bikinama bych to neviděla tak zle, naopak bych zkusila rozesílat nabídky na zcela nové a nevídané produkty, jako těhotenské bikiny, nebo burkini, to je teď prý docela móda… 😉

    • Děkuji za chválu 🙂 Nicméně jen k tomu doporučování – klient něco prodává, proto nabídka musí reflektovat jeho potřeby a možnosti. Nicméně v rámci AI je zajímavé to, mimo jiné, že nikdy člověk přesně neví, proč je vybrané to či ono. [Filozofování] Prostě „inteligence“ – stejně jako u člověka. Proč se někdo rozhodl tak, jak se rozhodl? [/Filozofování]

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *